Jak dodać przycisk "Lubię to" pod tytułem posta na blogu?

Media społecznościowe takie jak facebook, nasza-klasa, twitter, pinterest czy też google plus -stały się niezbędnym elementem większości stron internetowych czy też blogów. Dzięki tym przyciskom zwiększamy ruch na własnej witrynie dzięki udostępnianiu treści na portalach społecznościowych.
W tym artykule napiszę jak dodać przycisk "Lubię to" /Like it/ z facebook'a na Twoim blogu.

przycisk, lubie to, facebook,like,box, social media, miedia społecznościowe


Dodawanie przycisku z facebook'a - Lubię to pod tytułem bloga.



1. Zaloguj się na konto Blogger
2. Wejdź w Szablon > Edytuj HTML
3. Znajdź poniżej przedstawioną linię kodu w swoim szablonie
    (np. przy użyciu CTRL + F )
<div class='post-body entry-content' expr:id='&quot;post-body-&quot; + data:post.id' >
4. Poniżej znalezionego kodu wklej wariant przycisku jaki chcesz uzyskać na swoim blogu.
Wariant pierwszy - standardowy przycisk 'lubię to':
<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;static_page&quot;'> <iframe allowTransparency='true' expr:src='&quot;http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=&quot; + data:post.url + &quot;&amp;send=false&amp;layout=standard&amp;show_faces=false&amp;width=450&amp;action=like&amp;font=arial&amp;colorscheme=light&amp;height=35&quot;' frameborder='0' scrolling='no' style='border:none; overflow:hidden; width:450px; height:35px;'/></b:if>

Wariant drugi - przycisk 'lubię to' z licznikiem kliknięć
<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;static_page&quot;'> <iframe allowTransparency='true' expr:src='&quot;http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=&quot; + data:post.url + &quot;&amp;send=false&amp;layout=button_count&amp;show_faces=false&amp;width=90&amp;action=like&amp;font=arial&amp;colorscheme=light&amp;height=21&quot;' frameborder='0' scrolling='no' style='border:none; overflow:hidden; width:90px; height:21px;'/> </b:if>

5. Zapisujemy szablon i gotowe. Powodzenia.

Wiele osób trafiło na bloga szukając słów kluczowych:

  • jak dodać przycisk lubię to do blogger
  • dodawanie przycisku facebook do blogger'a
  • dodawanie przycisku lubię to do bloga
  • jak wstawić przycisk lubię to na bloga
  • jak wstawić przycisk lubię to na blogspot
  • facebook przycisk lubię to na blogger
  • lubię to facebook dla blogspot
>

23 komentarze:

  1. Mam problem ponieważ kiedy wchodze na ,, Edytuj HTML'' nie mam nigdzie kontynuuj.
    A kiedy miałem znaleźć ,,Rozszerz szablony widżetów'' to tego też nie miałem. Miałem tylko cos takiego ,,Wstecz , Zapisz Szablon, Przejdź do widżetu, Edytuj Szablon, Podgląd Szablonu, Przywróć zmiany, Przywróć domyślne szablony widżetów, Formatuj Szablon'' i nigdzie nie było tego czego szukam.;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogspot zmienił te okno i już nie ma przycisku kontynuuj - poprawię post.

      Usuń
    2. kiedy będzie poprawiony ?

      Usuń
  2. Ja nie mogę znaleźć tego kodu przez wyszukiwanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znajdź post-body-entry-content i pod tym wklej kod opisywany w artykule.

      Usuń
  3. Zrobiłam dokładnie wg wskazówek i nie zadziałało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dziada nie widać...

      Usuń
    2. To znajdź post-body-entry-content i pod tym wklej kod opisywany w artykule.

      Usuń
    3. Przyznaję, że nie działa.

      Usuń
    4. Działa. Cytuję odpowiedź innej blogerki : "Działa po wskazanym tekście (post body...) trzeba dać enter i wtedy wkleić."

      Usuń
    5. Do tej rady też się zastosowałam - wtyczka za Chiny Ludowe się nie pojawia

      Usuń
  4. za chiny nie mogę tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa. Cytuję odpowiedź innej blogerki : "Działa po wskazanym tekście (post body...) trzeba dać enter i wtedy wkleić."

      Usuń
  5. Działa po wskazanym tekście (post body...) trzeba dać enter i wtedy wkleić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wklejam jak trzeba i nie działa. Wklejałem na wiele różnych sposobów i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ok, trochę się namęczyłem, naszukałem i już mam: Szukamy takiego znacznika:
      < d a t a : p o s t . b o d y / > (tylko bez tych spacji, jak pisałem tak jak ma być to się znacznik nie wyswietlał)
      W kodzie szablonu będą ze trzy takie a nam chodzi o ten drugi. ZA tym znacznikiem umieszczamy kod na interesujący nas przycisk. Chyba tyle.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stronę w podobny sposób można wrzucić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Po długiej walce udało się zrobić. Mam tylko pytanie, jestem perfekcjonalistką i drazni mnie jak coś nie jest dokładne. W moim dymku, w którym pokazuje sie liczba lików nie ma kreski zamykającej. jest ucięty. Jak to w kodzie poprawic??

    OdpowiedzUsuń